Strefa marek
Podstawy uczenia się przedsiębiorstwa

EAN:

9788382703269

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-07-19

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

160x236 mm

Strony:

160

Cena sugerowana brutto:

50.00zł

Stawka vat:

5%

W książce zaprezentowano szerokie spektrum wiedzy związanej z zagadnieniami uczenia się przedsiębiorstwa. Omówiono - uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej, - wewnątrzorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa, - międzyorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa, - oduczanie się w procesach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Zapoznanie się z powyższymi zagadnieniami pozwoli na lepsze zrozumienie procesów uczenia się przedsiębiorstwa i wykorzystywanie nowej wiedzy, dla przygotowania się do funkcjonowania w gospodarce opartej na wiedzy. Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni ekonomicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których prowadzone są takie kierunki studiów, jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia i Logistyka.