Strefa marek
Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań

EAN:

9788376118857

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2011

Oprawa:

broszurowa

Format:

225x163 mm

Strony:

220

Cena sugerowana brutto:

52.27zł

Stawka vat:

5%

Książka Piotra Sieradzkiego stanowi bardzo dobrą prezentację jednej ze współczesnych teorii socjologicznych średniego zasięgu, która znajduje zastosowanie w badaniu, opisywaniu i wyjaśnianiu społeczeństwa niemieckiego i polskiego, a także w badaniach marketingowych. Praca ta ma nie tylko dużą wartość naukową, ale i poznawczą gdyż do tej pory na polskim tynku wydawniczym nie ukazały się prace naukowe przedstawiające dokonania Gerharda Schulze. Aktualność książki Piotra Sieradzkiego potwierdzają kierunki przemian współczesnego społeczeństwa polskiego, które wymagają poszukiwania nowych narzędzi badawczych, pomocnych przy ich opisie i wyjaśnianiu. Praca ta może stanowić interesującą lekturę dla badaczy szeroko rozumianego życia społecznego, obejmującego jego wymiar społeczny, gospodarczy i kulturowy. Z recenzji wydawniczej ks. dr. hab. Stanisława Fela, prof. KUL