Strefa marek
Latające Owce Gra. Heap-O-Sheep

EAN:

0810074271233

Producent:

Grupa wiekowa:

4+

Wymiary:

305x197 mm

Opakowanie:

pudełko

Kod dostawcy:

FA363-1

Cena sugerowana brutto:

151.00zł

Stawka vat:

23%

Bez prawa zwrotu

Latające Owce Gra. Czy potrafisz obsługiwać owco-pultę i wystrzelić owcę tak aby wylądowała w zagrodzie? Zaplanuj swój ruch, wyceluj - uwaga owca w powietrzu - czy wylądowała tam gdzie miała? Wełna owcy to taśma rzepowa z haczykami, owce lądują na stosie i przykleją się do siebie. Na zmianę gracze używają katapulty, aby wystrzelić swoje owce na wybieg. Pierwsza osoba, która sprawi, że wszystkie jego owce będą w zagrodzie, wygrywa grę! Zapomnij o wypasaniu owiec i odkryj dreszczyk emocji związany z wystrzeliwaniem owieczek katapultą, w tej pełnej emocji grze od Fat Brain Toy co. Latające Owce Gra: Gra polegająca na wystrzeliwaniu owiec katapultą, tak aby przyczepiły się do rzepowej trawy lub siebie. Dla 2 do 4 graczy. Rozwija umiejętności motoryczne, koordynację, koncentrację. Na zmianę gracze wystrzeliwują swoje owce, aby wylądowały na polu. Owce mają materiał rzepowy - łatwo się sklejają pod niemal każdym kątem. Pierwszy gracz, który zmusi wszystkie swoje owce do pozostania w zagrodzie, wygrywa. Zawiera zagrodę dla owiec, 16 owiec w 4 kolorach, 4 katapulty w 4 kolorach. Wysokiej jakości materiały i konstrukcja. Wspaniała zabawa dla całej rodziny. Dla dzieci w wieku 4 lata +. Zasady gry. Cel gry: Umieszczenie wszystkich owiec w zagrodzie, poprzez wystrzelenie ich katapultą. Przebieg gry: Każdy gracz wybiera swój kolor, następnie zbiera owce i katapultę w wybranym przez siebie kolorze. Zaczynając od najmłodszego gracza, gracz wystrzeliwuje katapultą jedną owcę tak aby wpadła do zagrody i przykleiła się do trawy lub owcy będącej już w zagrodzie. Jeżeli owca nie wpadnie do zagrody ani nie przyklei się do owcy będącej już w zagrodzie, gracz może spróbować ponownie, dopiero w następnej kolejce. Gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gracze mogą ustawić swoją katapultę jak chcą, jednakże musi być ona oddalona od zagrody przynajmniej jedną długość katapulty. Wygrywa gracz, który pierwszy umieści wszystkie swoje owce w zagrodzie, lub będą one przyklejone do owiec będących w zagrodzie. Wariacje gry: Wszyscy gracze wystrzeliwują swoje owce w tym samym czasie ścigając się, aby owieczki znalazły się w zagrodzie. Wygrywa gracz, którego wszystkie owce będą pierwsze w zagrodzie.