Strefa marek
Startup, scaleup, klęska. 42 ścieżki rozwijania...

EAN:

9788328375659

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2021-09-14

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

205x145 mm

Strony:

214

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu
Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to łatwe, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Aby się udało, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i jak się z nich wycofać. Każdy chce skalować swoją firmę, ale niekiedy deskalowanie jest najlepszym rozwiązaniem. Cóż więc zrobić? Poznać odpowiednie narzędzia i dowiedzieć się, kiedy i jak z nich skorzystać.
Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika.
W książce:
- jaki jest naturalny cykl życia firm i jak nim zwinnie zarządzać
- jak i po co tworzyć biznesowe patchworki, koła wartości i protopersony
- co to jest wir innowacyjności i co ma wspólnego refleksja z usprawnieniami
- które wskaźniki są przydatne przy kierowaniu biznesu na ścieżkę rozwoju
- lejki rekrutacji, testy behawioralne i zarządzanie talentami
- jak przygotować startup na skalowanie
Zakładasz startup? Pilnuj, by tego nie schrzanić!