Strefa marek
Modele biznesowe w działalności MMSP

EAN:

9788380850590

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2016

Oprawa:

broszurowa

Format:

230x160x10 mm

Strony:

224

Cena sugerowana brutto:

45.00zł

Stawka vat:

5%

W książce poruszona została problematyka tworzenia i rozwoju modeli biznesowych w podmiotach z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka, posługując się licznymi studiami przypadków z własnej praktyki doradczej, analizuje czynniki i uwarunkowania tworzenia przez przedsiębiorców modeli biznesowych na moment otwarcia działalności gospodarczej, a następnie ich modyfikacje wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. W książce umiejętnie połączono wiedzę dotyczącą modeli biznesowych z praktycznymi przykładami ich funkcjonowania w rzeczywistości gospodarczej.Książka przeznaczona jest dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą. Może być także cennym źródłem wiedzy i przykładów dla studentów kierunków ekonomicznych.