Strefa marek
Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji

EAN:

9788381882736

Wydawnictwo:

Data premiery:

2021-04-13

Rok wydania:

2021

Oprawa:

twarda

Format:

225x150 mm

Strony:

304

Cena sugerowana brutto:

49.90zł

Stawka vat:

5%

Poznaj metody działania najlepszych Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy Intel, Microsoft i Apple które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela