Strefa marek
Wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem

EAN:

9788362855582

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2015

Oprawa:

broszurowa

Format:

16,5x23,5 cm

Strony:

224

Cena sugerowana brutto:

62.00zł

Stawka vat:

5%

Celem monografii jest wdrożenie Czytelników do myślenia kategoriami koncepcji zarządzania oraz pokazanie istoty kierunków ich rozwoju. Głównym kryterium doboru materiału prezentowanego w monografii była chęć zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, które obejmowałyby koncepcje już dziś uznawane za klasyczne ale wciąż jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, będące efektem wprowadzania nowych podejść w naukach zarządzania.
W prezentowanej monografii przeważa podejście zarządcze do implementacji koncepcji zarządzania. Autorki starają się łączyć myśl teoretyczna z sytuacjami występującymi w praktyce funkcjonowania organizacji.
Poznanie problematyki zawartej w monografii może być pomocne w procesach zarzą-dzania przedsiębiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczególności adresowana do studentów i doktorantów kierunków zarządzania i ekonomii uczelni róż-nych typów, a przede wszystkim uniwersytetów, osób podnoszących kwalifikacje z tego zakresu oraz menedżerów pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat koncepcji zarządzania.
Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i Elżbiety Weiss