Strefa marek
Wizerunek polityka i jego marka

EAN:

9788381028424

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-03-15

Rok wydania:

2024

Format:

234x168 mm

Strony:

274

Cena sugerowana brutto:

88.00zł

Stawka vat:

5%

"Autorytetu się nie kupuje ani nie dziedziczy - każdy z nas jest jedyną osobą, która powinna budować i komunikować swoją markę, w taki sposób, by mieć nadal szacunek do samego siebie, swoich odbiorców i swojej profesji, zachowując szczęśliwe życie". Joanna Kinastowska Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej "6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie w 6 krokach sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: - uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; - aktywnie działać dla dobra wspólnego; - lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; - zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: - czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; - tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.