Strefa marek
Zarządzanie miastem. Studium ekonomiczne...

EAN:

9788375562507

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2010

Oprawa:

broszurowa

Format:

271x197 mm

Strony:

291

Cena sugerowana brutto:

63.00zł

Stawka vat:

5%

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:

- przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta;

- polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem;

- działań usprawniających politykę podatkową oraz finansową w mieście;

- skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego marki oraz wizerunku;

- nowoczesnego spojrzenia na miejskie inwestycje;

- poprawnej polityki społecznej miasta;

- warunków do prowadzenia skutecznej gospodarki komunalnej.

W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych, ale również błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta. Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym oraz prawnym.