Strefa marek
Wprowadzenie do projektowania przestrzennego

EAN:

9788395901621

Wydawnictwo:

d2d

Data premiery:

2021-11-15

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

225x179 mm

Strony:

144

Cena sugerowana brutto:

54.00zł

Stawka vat:

5%

Pisanie na klawiaturze, poruszanie myszką lub rysikiem to jedyne wrażenia dotykowe, jakich doświadcza wielu projektantów w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wprowadzenie do projektowania przestrzennego zachęca do zmiany tego trendu, dostarczając studentom niezbędnej wiedzy na temat zasad projektowania przestrzennego. Do tego celu wykorzystuje analizę rysunków i tworzenie modeli. Każdy z czterech projektów opisanych w książce będących wynikiem serii eksperymentów edukacyjnych został tak opracowany, aby skupić się na najważniejszych pojęciach: skali, proporcji, równowadze, rytmie, akcentowaniu i harmonii. Projekt Maska wykorzystuje kontrast jako sposób na wzmocnienie komunikacji; Symbole z drutu przenoszą graficzną linię ciągłą z dwóch do trzech wymiarów; Papierowe jedzenie łączy teksturę i kolor z uproszczonymi kształtami w trójwymiarowych reprezentacjach produktów spożywczych; projekt Akrylowe ptaki wykorzystuje nakładające się płaszczyzny, aby uchwycić objętość i przestrzeń modelowanego obiektu. Każdy projekt omówiony w tej książce pierwszej tego rodzaju, skierowanej do studentów wzornictwa i sztuki pozwala zrozumieć i zastosować w praktyce zasady projektowania przestrzennego.