Strefa marek
Wartości we wpisach polskich partii politycznych..

EAN:

9788366269187

Autor:

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165x15 mm

Strony:

242

Cena sugerowana brutto:

46.70zł

Stawka vat:

5%

W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej Projektowanie komunikacji.