Strefa marek
We władzy blogów

EAN:

9788322792452

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

17,6x25 cm

Strony:

250

Cena sugerowana brutto:

39.90zł

Stawka vat:

5%

O atrakcyjności książki, poza językiem, (...) decyduje kilka kwestii. Po pierwsze aktualność tematyki. Blogi nie okazały się być jedynie modą, ale stały się produktem medialnym, co Autorka zręcznie pokazuje. Drugą mocną stroną jest rzetelny przegląd literatury przedmiotu. Autorka przywołuje naukową literaturę światową oraz prace polskich badaczy. Taka teoretyczna podstawa służy Autorce do przedstawienia argumentacji budowanej na danych empirycznych (...). Autorka uwzględnia różne stanowiska i punkty widzenia, przy czym, co uważam za cenne, w licznych miejscach wchodzi w dialog z zaprezentowanymi poglądami, przedstawiając własny punkt widzenia. Trzecią kwestią, którą chciałabym podkreślić jest fakt, że dokonana przez Autorkę analiza zagadnień ma znaczenie dla praktyki życia społecznego.