Strefa marek
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

EAN:

9788372490858

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2006

Oprawa:

broszurowa

Format:

19x23 cm

Strony:

259

Cena sugerowana brutto:

80.00zł

Stawka vat:

5%

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.