Strefa marek
Growth Hacker Marketing

EAN:

9788328381469

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2021-06-02

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Strony:

144

Cena sugerowana brutto:

34.90zł

Stawka vat:

5%

Promocja
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy
komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt
skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej
książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym
terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz
ujmując, growth hacker inaczej: haker wzrostu to ktoś,
kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co
faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To
ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać
ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na
małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia,
przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę
bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera,
Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym
hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną
przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie
narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane,
eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci
się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje
produkty!
Haker wzrostu i jego narzędzia
Produkt i jego rynek
Znajdź haka na wzrost
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 wirusowość
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
Słowniczek hakera wzrostu
Najczęściej zadawane pytania
Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
Nie przepłacaj zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez
artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego
oprzesz się na nowej strategii hakowaniu wzrostu aby dotrzeć do znacznie
większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.