Strefa marek
Dylematy badawcze makrootoczenia przedsiębiorstw

EAN:

9788365929822

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Strony:

104

Cena sugerowana brutto:

49.00zł

Stawka vat:

5%

SPIS TREŚCIPaweł Milka, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Aleksandra Wiecheć, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie I. SKUTECZNOŚĆ ODWROTNEGO OBCIĄŻENIA W KONTEKŚCIE JEGOPOTENCJALNEGO WPŁYWU NA ZMNIEJSZANIE SIĘ LUKI VAT W POLSCEWstęp1. Konstrukcja mechanizmu odwrotnego obciążenia 2. Wpływ mechanizmu odwrotnego obciążenia na kształtowanie się luki VAT w literaturze przedmiotu 3. Wpływ mechanizmu odwrotnego obciążenia na kształtowanie się luki VAT w Polsce na płaszczyźnie empirycznej 4. Zwalczanie luki podatkowej - ocena perspektyw na przyszłość Zakończenie Bibliografia Damian Kuchta, Uniwersytet Łódzki II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONANIE ROZKAZU W PRAWIEMIĘDZYNARODOWYM - KONCEPCJE POŚREDNIE Wstęp 1. Koncepcje pośrednie 1.1. Ponoszenie odpowiedzialności ze względu na charakter rozkazu - naruszenie zasady oczywistej bezprawności rozkazu - manifest illegality principle 211.2. Ponoszenie odpowiedzialności ze względu na zamiar wykonawcy rozkazu - mens rea principle A. Błąd co do faktu i błąd co do prawa B. Działanie pod przymusem 2. Działanie na rozkaz jako przesłanka wpływająca na łagodniejszy wymiar kary z uwagi na treść i okoliczności wydania oraz wykonania rozkazu Zakończenie Literatura Katarzyna Staśkiewicz, Politechnika Częstochowska III. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY UCZESTNIKÓW RYNKU KAPITAŁOWEGO WŚWIETLE WYBRANYCH REGULACJI PRAWNYCH Wstęp 1. Obowiązki informacyjne uczestników rynku kapitałowego 1.1. Obowiązki wynikające z prawa unijnego oraz prawa polskiego 2. Naruszenie obowiązku informacyjnego przez emitenta PodsumowanieBibliografia Akty prawne Netografia Waldemar Jagodziński, Uniwersytet ŁódzkiIV. COMMUNIS OPINIO - RYS HISTORYCZNY PONADCZASOWEJ INSTYTUCJIWstęp1. Rozwój historyczny communis opinio2. Krytyka communis opinioZakończenie Bibliografia Akty prawne Mariusz Pokorski, Politechnika Częstochowska V. ZARZĄDZANIE PLANEM MARKETINGOWYM W FIRMIE BUDOWLANEJ Wstęp 1. Dotychczasowa strategia firmy 2. Struktura organizacyjna 3. Sprzedaż i zyski 4. Przetarg Publiczny 5. Analiza SWOT Podsumowanie Bibliografia Anita Nowakowska, Politechnika Częstochowska VI. WDRAŻANIE ZMIAN W STRATEGII WYBRANEGO DYSTRYBUTORA BRANŻYAUTOMOTIVE Wstęp 1. Zarządzanie zmianą w branży automotive 2. Strategiczne koncepcje zarządzania wśród dealerów Toyoty 3. Zarządzanie zmianą w strategii wybranego dealera Toyoty w Polsce Podsumowanie Bibliografia Netografia Mariusz Pokorski, Politechnika Częstochowska VII. ANALIZA OTOCZENIA RYNKU BUDOWLANEGO Wstęp 1. Charakterystyka budownictwa2. Rynek krajowy 3. Budownictwo przemysłowe Podsumowanie Bibliografia Mariusz Pokorski, Politechnika Częstochowska VIII. PLAN WDROŻENIA STRATEGII MARKETINGOWEJ W FIRMIEBUDOWLANEJ X Wstęp 1. Istota wdrożenia strategii 2. Nabywcy aspekcie strategicznym Podsumowanie Bibliografia Ewelina Kurowicka, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie IX. SZKOŁA JAKO ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ Wstęp 1. Pojęcie i koncepcje organizacji uczącej się 2. Cechy i założenia organizacji uczącej się 3. Główne koncepcje organizacji uczącej się Podsumowanie Bibliografia Agnieszka Marszałek, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie X. SUPERFOODS Wstęp 1. Nasiona chia (Salvia hispanica L.) 2. Jagody acai 3. Spirulina (Spirulina Platensis) 4. Korzeń maca (Lepidium meyenii) Podsumowanie Literatura Netografia