Strefa marek
Bank komercyjny w Polsce w.2016

EAN:

9788380852594

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2016

Oprawa:

broszurowa

Format:

16x23 cm

Strony:

526

Cena sugerowana brutto:

85.00zł

Stawka vat:

5%

Ideą prezentowanej publikacji stała się całościowa analiza działalności operacyjnej banków komercyjnych, zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i w odniesieniu do danych empirycznych, podporządkowana klasyfikacji operacji bankowych opartych o kryterium przedmiotowe. Żaden bank nie prowadzi jednak działalności w oderwaniu od uwarunkowań zewnętrznych, dlatego pierwszy rozdział ma charakter wprowadzający Czytelnika w problematykę organizacji i funkcjonowania systemu bankowego, instytucji centralnych o charakterze powszechnym i samorządowym oraz wskazania miejsca i roli banków w polskim systemie bankowym. Rozdział drugi traktujący o czynnościach/operacjach bankowych, prezentuje dwie podstawowe klasyfikacje działań podejmowanych przez banki według prawa bankowego oraz według kryterium przedmiotowego. Ten drugi podział stanowi podstawę dalszej konstrukcji podręcznika. Kolejnych pięć rozdziałów zawiera bowiem szczegółowe omówienie operacji bankowych.
Wydanie 2 wzbogacone zostało o dwa rozdziały dotyczące marketingu usług bankowych oraz etyki w działalności bankowej, a także o nowe elementy aktualizujące dotychczasową wiedzę oraz rozszerzające zakres rozważań odnośnie do poszczególnych obszarów działalności banków komercyjnych w Polsce.