Strefa marek
Zarządzanie innowacją w otoczeniu organizacyjnym

EAN:

9788365929839

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2019

Oprawa:

twarda

Format:

245x175 mm

Cena sugerowana brutto:

69.30zł

Stawka vat:

5%

Dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku powodują zmianę oczekiwań klientów nowej generacji, globalizacja rynków zbytu, jak również integracja Polski z Unią Europejską. Zmiany te poprzedzone są szybkimi postępami technicznymi, technologicznymi świadczą o potrzebie opracowania i modyfikacji kierunków działań oraz strategii rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP. Jednym z podstawowych warunków funkcjonowania oraz przetrwania przedsiębiorstw MŚP na globalnym rynku jest umiejętność zarzadzania, kreowania oraz wdrażania innowacji, co jest efektem umiejętnego wykorzystania posiadanych informacji jakie dane przedsiębiorstwo posiada zdobytych w ramach działalności badawczo-rozwojowej. Szeroko rozumiana konkurencyjność sektora MŚP jest w stanie rozwijać się dzięki sile napędowej jaką jest innowacja. Płeć, wiek, niepełnosprawność, rasa, pochodzenie etniczne, wyznanie, przekonania polityczne, wykształcenie, kompetencje zawodowe to tylko wybrane cechy, które różnicują społeczeństwo. Różnorodność jest cechą współczesności, każdej społeczności, grupy, każdej organizacji. Dostrzeżenie tego faktu i akceptacja sprzyja nie tylko lepszemu funkcjonowaniu jednostki i społeczeństwa, służy także szerzeniu samej idei różnorodności jako zjawiska korzystnego dla wszystkich obywateli. W dobie wysokiej konkurencji i globalizowanego rynku pracodawcy coraz częściej rozumieją, że różnice między ludźmi mają istotny wpływ na to, jak oni się zachowują, jakie przyjmują postawy, w jaki sposób działają i jak są postrzegani, zarówno na gruncie prywatnym, jak również w miejscu pracy.