Strefa marek
Relacje interpersonalne. Proces porozumiewania się

EAN:

9788380622081

Wydawnictwo:

Data premiery:

2018-10-09

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Format:

203x255 mm

Strony:

524

Cena sugerowana brutto:

89.00zł

Stawka vat:

5%

Promocja
Nowe wydanie znanego od lat także w Polsce podręcznika! Rozszerzone i uzupełnione o wyniki najnowszych badań, oparte na 13. edycji amerykańskiej.
Znakomite wprowadzenie do zagadnień porozumiewania się, które może służyć zarówno studentom, wykładowcom, jak i badaczom. Dzieło to rozwija się z każdym nowym wydaniem, idealnie łącząc teorię, doniesienia z badań i ćwiczenia pozwalające sprawdzać wiedzę oraz rozwijać własne umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych.
Niniejsze wydanie zawiera mnóstwo przebudowanego lub całkowicie nowego materiału. Dotyczy to m.in. mediów społecznych i serwisów społecznościowych, porozumiewania się w kontekście międzykulturowym i w bliskich relacjach w rodzinie, w związkach uczuciowych i przyjacielskich oraz w kontekście płci biologicznej i społecznej. W tym wydaniu rozbudowano także materiał poświęcony m.in. nieporozumieniom w komunikacji, wpływowi płci na sposób posługiwania się językiem, stylom słuchania, emocjom wspierającym porozumiewanie się. Materiał świetnie uzupełniają nowe rubryki: Z badań, Ciemna strona komunikacji , W pracy oraz rubryki umożliwiające użytkownikom podręcznika sprawdzenie wiedzy i umiejętności w tym zakresie: Jak się porozumiewasz i Sprawdź swoją wiedzę.