Hurtownia książek Ateneum - Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach...
 
 
Helion
Rynek Zabawek
 
AKTUALNOŚCI
13-11-2019
Szanowni Klienci, Wydawnictwo Arti wywołało zwrot następującej pozycji: EAN 9788377409497 "Formuła 1. Historia i współczesność" W związku z tym prosimy o zwrot...
05-11-2019
Szanowni Klienci, z uwagi na błędny materiał zawarty na płytach CD dołączonych do poniższych książek, prosimy o zwrot wszystkich niesprzedanych...
 
ATENEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.K.
ul. Półłanki 12C, 30-740 Kraków


tel. 12 263 73 73   tel. 12 263 82 98
tel. 12 263 70 70   tel. 12 263 82 99
wew: fax - 401, dz. sprzedaży - 400

email: biuro@ateneum.net.pl
 
 
 

ZOBACZ, CO U NAS SŁYCHAĆ

NIE LICZ NA SZCZĘŚCIE. OPOWIEŚĆ O INNOWACJACH...
NIE LICZ NA SZCZĘŚCIE. OPOWIEŚĆ O INNOWACJACH...
Katalog tematyczny -> Literatura -> Ekonomia i biznes

Kliknij aby powiększyć...
Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach...
EAN:
9788380872776
Autor:
Christensen Clayton
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data premiery:
2018-02-23
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
15,8x23,3 cm
Strony:
310
cena sugerowana brutto: 52.90zł
stawka vat: 5%
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.
Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej zatrudniają je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do zatrudnienia produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku.
Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.
***
Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach Harvard Business Review. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej.
Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor.
Karen Dillon pracowała jako redaktor w Harvard Business Review, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie.
David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.
Inni klienci kupowali także
Tajniki Konwersji. Jak zmienić p...
Chris Smith
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Helion
Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyc...
Timothy Ferriss
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Menedżer 80/20. Pracuj mniej, os...
Richard Koch
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Psychologia sprzedaży w.2012
Brian Tracy
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcj...
Patrick Lencioni
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Nawigator Modelu Biznesowego
Oliver Gassmann, Karolin Frankenberger, Michaela
Rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Wydawnictwo: One Press / Helion
Wszyscy się komunikują niewielu ...
John C. Maxwell
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Design Thinking dla przedsiębior...
Beverly Rudkin Ingle
Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: One Press / Helion
Sztuka wojny w.III BR 2013
Sun-Tzu, Ralph D. Sawyer
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: One Press / Helion
Jak być dobrym szefem
Bob Selden
Rok wydania: 2014, oprawa: twarda
Wydawnictwo: Rebis
Inne pozycje od MT Biznes
Bądź mądrzejszy! audiobook
Brian Tracy
Rok wydania: 2018, oprawa: etui kartonowe
Wydawnictwo: MT Biznes
Wiesz, możesz - działaj!
Ken Blanchard
Rok wydania: 2011, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Kształtowanie liderów. Audiobook

Rok wydania: 2014, oprawa: plastikowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Zmień perspektywę i otwórz się n...
Arbinger Institute, Monika Malcherek
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: MT Biznes
Przywództwo. Złote zasady. Audio...
John C. Maxwell
Rok wydania: 2010, oprawa: pudełko
Wydawnictwo: MT Biznes
Myśl jak FREAK! Audiobook
Steven D. Levitt
Rok wydania: 2015, oprawa: pudełko
Wydawnictwo: MT Biznes
Inne z działu Ekonomia i biznes
Zwolnienia pracowników a polityk...
Małgorzata Sidor-Rządkowska
Rok wydania: 2010, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Teoria optymalnego obszaru walut...
Katarzyna Piłat
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Sklep, w którym kupisz wszystko:...
Stone Brad
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Albatros
Zarządzanie płynnością zakładu u...
Jacek Lisowski,jakub Stępień
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Poltext
Giełda Podstawy inwestowania poc...
Zaremba Adam
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: One Press / Helion
Rework
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: One Press / Helion
Zasoby niematerialne w procesie ...
Bogdan Wierzbiński
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Uniwersytetu Rzeszowskiego
Spotkanie w organizacji audiobook
Marek Stączek
Rok wydania: 2013, oprawa: pudełko
Wydawnictwo: Edison Team.pl
Polecamy
Czarownice. Niezwyciężona siła k...
Mona Chollet
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Karakter
GPS mózgu. Droga Moserów do Nagr...
Unni Eikeseth
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Smakoterapia 3. Spiżarnia
Iwona Zasuwa
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Dzień, w którym Cię poznałam
Magdalena Majcher
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Pascal
Ikar. Legenda Mietka Kosza
Maciej Pieprzyca
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Agora
Roztrzaskane Lustro. Upadek cywi...
Wojciech Roszkowski
Rok wydania: 2019, oprawa: twarda
Wydawnictwo: Biały Kruk
Minerały IUVI Games
.
pudełko,
Wydawnictwo: IUVI Games
Mandala REBEL
.
karton,25x25x5 cm
Wydawnictwo: Rebel
Kroniki Klary Schulz. Sprawa pec...
Nadia Szagdaj
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Dragon
Długi lot do domu
Alan Hlad
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: Quello
copyright Ateneum 2008-2019